Za sva pitanja u vezi reklamacija molimo da nam pišete na info@puerra.rs kako bi u što kraćem roku rešili situaciju. Ako ste u mogućnosti pošaljite nam fotografije oštećenog proizvoda na info@puerra.rs. Za reklamaciju nije neophodno da sačuvate račun jer vodimo evidenciju svojih kupaca. Svi podaci o korisnicima se strogo čuvaju i dostupni su samo zaposlenima kojima su ti podaci nužni za obavljanje posla.
Nove, nekorištene i neoprane proizvode, bez oštećenja, možete vratiti ili zameniti u roku od 14 dana. Novac ćemo Vam vratiti kada primimo proizvode, troškove dostave snosite sami. Ukoliko je pošiljka oštećena u transportu niste je dužni preuzeti, u tom slučaju ćemo u potpunosti zameniti oštećene proizvode ili izvršiti povrat novca. Preuzimanjem pošiljke potvrđujete da ste primili ispravan i neoštećen proizvod, zbog toga obratite pažnju pri preuzimanju.
Proizvode koje ste koristili možete reklamirati u roku od 6 meseci, ukoliko se pojavi konkretan nedostatak. Reklamacijom su u ovom slučaju obuhvaćeni nedostaci koji su nastali u proizvodnji (ukoliko vam se pokvari cibzar, odšije čipka, šav popusti…), a nisu obuhvaćeni nedostaci koji su nastali kao rezultat pogrešnog korišćenja ili održavanja. U cilju utvrđivanja uzroka problema proizvode šaljemo na ispitivanje u Institut CIS, kako bi proverili da li je proizvod održavan prema uputstvima. Ukoliko se ispostavi da su proizvodi tretirani sredstvima koja nisu preporučena, reklamaciju ne priznajemo. Svaki konkretan nedostatak ćemo pokušati popraviti, ukoliko to nije moguće zamenićemo ga sa novim proizvodom.
Ukoliko niste zadovoljni našim proizvodima, a ne radi se o neispravnosti ili oštećenju, molimo vas da nam se obratite za podršku putem mejla, jer ponekad je u pitanju pogrešno nameštanje ili korišćenje i možemo Vam dati smernice kako da to rešite. Na našem sajtu možete naći dosta pitanja i smernica koje se odnose na korišćenje i održavanje naših proizvoda, koji Vam mogu biti korisni.
Ukoliko želite da proizvod ipak vratite, možete ga zameniti za druge proizvode, u manjoj ili većoj vrednosti, sa doplatom ili povraćajem novca u zavisnosti za koju se opciju opredelite. Proizvod koji menjate ili vraćate OBAVEZNO mora biti neoštećen, da nije korišćen (uključujući i pranje).
Vraćanjem proizvoda a bez zamene za neki drugi, dobijate svoj uložen novac na isti onaj način koji ste vi platili, gotovina ili na račun sa koga ste platili platnom odnosno kreditnom karticom. U slučaju vraćanja robe i povraćaja sredstava kupcu koji je prethodno platio nekom od platnih kartica, delimično ili u celosti, a bez obzira na razlog vraćanja, Daj Daj d.o.o. je u obavezi da povraćaj vrši isključivo preko VISA, EC/MC i Maestro metoda plaćanja, što znači da će banka na zahtev prodavca obaviti povraćaj sredstava na račun korisnika kartice“.